"בני טובים" מאת כנרת רוזנבלום, הוצאת כתר, מרץ 2024

"בני טובים" מאת כנרת רוזנבלום, הוצאת כתר, מרץ 2024

יהודה בן טובים, המנכ"ל השאפתן והדומיננטי של חברת התשתיות אטלנטיס, לא ממהר לסמוך על אף אחד. בטח שלא על הבנים שלו, אריק ואייל; הרי את הפגמים שלהם הוא מכיר מקרוב. אבל הנסיבות מחייבות, ושני הבנים עומדים לתפוס את מקומו בחברה ולהוביל יחד פרויקט בנייה ביטחוני עצום בדרום הארץ. בארוחת ערב חגיגית שנערכת בנחלה המשפחתית המוקפת פרדסים, הם מכריזים על כך. אחרי הכול, הגיע תורם.

ממש באותה שעה מגיעה למטה חברת אטלנטיס אליס, בחורה צעירה דוברת אנגלית שמלוּוה בכלב צייתן ובידה מפתח. היא מבקשת רק דבר אחד: לעלות למחסן שאביה המנוח, האח הצעיר והפרוע של יהודה, בנה על גג בניין החברה לפני שעזב את המשפחה ואת הארץ. מאותו רגע ואילך מתעוררים מרבצם סודות, שקרים ובריתות ישנות, וגיבורי הרומן נקלעים לסערה המושלמת.

בני טובים הוא רומן ישראלי מאוד המתאר את המקום הזה באהבה ובכאב. על קו התפר בין העולם הישן לעולם החדש בונה כנרת רוזנבלום רומן מסעיר שבמרכזו משפחה, כוח וכסף. כוונות טובות, סודות ומאבקים בין-דוריים על מקום וזהות נטווים באלגנטיות ובעוצמה לכדי עלילה סוחפת, הלוכדת את רוח הזמן.

זהו הרומן השני של כנרת רוזנבלום, סופרת ויועצת ארגונית. ספרה הקודם "סיפור אהבות" נמכר בעשרות אלפי עותקים וזכה לשבחי הביקורת.

*

הנה הוא, הרומן החדש שלי, עכשיו, בכל החנויות, המובחרות והאחרות, בנייר ובדיגיטל, 375 עמודים, יליד מרץ 2024. כמו שכתבתי כבר במקום אחר (וטוב, כנראה יותר מפעם אחת): מתה שתקראו. הכי טוב (לספר, לי) לקנות בחנויות (ואם אתם שם יהיה נחמד שתספרו קצת על הספרים למוכרים; אבל לא חובה, זה התפקיד שלי). מי שאוהבת לקרוא בדיגיטל, יכולה למצוא אותו באפליקציה עברית, פה.

אשמח לשמוע מאוד רשמים ותחושות מתוך הקריאה או אחריה.

2 תגובות

  1. שיר רוזנבלום-מן הגב

    היי כנרת, עוד לא קראתי את בני טובים. קפצתי רק להגיד שאת סיפור אהבות אהבתי כל כך, אז אין לי שום ספק שאקרא!

השארת תגובה